Pekín Express. Objetivo Angkor
The Race Begins
The adventure begins in Vietnam where intense rain makes everything more difficult. The couples face their first trials and errors.
The contestants arrive in Hanoi, where they compete for the first immunity. Tensions start to surface, leading to a frantic race to the finish line.