Ravalear
A family willing to cross any line to save what is theirs, even if it means making decisions towards a point of no return.
1 km² of Floor Space
On the 100th anniversary of Can Mosques, a restaurant in the Raval neighborhood, Àlex prepares to share big news -- but it doesn't go as planned.
15 Weekly Payments
Àlex and Marta meet with the squatters to prevent the Eurohome investment fund from taking over the building.
Marta meets with Claire at Eurohome to gather information. The power goes out in the restaurant. The plan isn’t working, but David decides to help.
Àlex starts squatting in more properties in the neighborhood with the help of David and Souhail, but they soon raise the suspicions of Lluís and Lisa.
Lisa and Lluís question Àlex, Marta, and David's plans to save Can Mosques, but Àlex has already lost control.
Àlex faces possible charges of criminal conspiracy. The family gets one last chance to stand up to Eurohome and prevent Can Mosques from disappearing.