Shades
A renowned psychiatrist gathers six patients in an isolated basement to complete treatment with his acclaimed method renowned for curing complex cases; the experiment turns tragic; a police lieutenant uncovers the patients' traumatic truths.
Eviana
Six psychiatric patients come together on an isolated vineyard to complete Dr. Marlow's treatment; after months of therapy, they will finally get to meet the doctor.
Inspector Héctor Castro shows up to take over the doctor's murder case; the Tower, Cecilio Ramirez, is the first one to be interrogated.
During the interrogation, Castro discovers that the key is the identity of one of Fariba's patients, for which she could be considered a suspect in the murder.