The Traitors
Sergio Peris-Mencheta hosts this exciting psychological adventure, a war between faithful and traitors, in which alliance, deceit and crime are the rules of the game.
The conclave has brought a tempting proposal that may involve a twist in the evolution of the game so far.
In a nearby forest, players attempt to win the only mission so far that can offer all of them the chance to enter the armory. If so, the task of traitors in the conclave will be complicated.
At breakfast, players are surprised by an onset they did not expect. At the conclave a difficult decision may jeopardize the continuity of the game.