A Real Dream
The Epic of European Nights
Real Madrid faces the second season in its history with the major challenge of being among the best teams in Europe. A play-off against Manchester City will mark the immediate future of a renewed squad.
How to Avoid a Crisis
Several defeats in the domestic league have put the locker room under pressure and the spotlight is on the bench. FC Barcelona is once again testing a team that is closer to relegation than to the third place.
Real Madrid and FC Barcelona experience a magical Champions League night at Camp Nou with an empowering message. Marta Corredera decides to become a mother and the team improves.
The team is still out of the places that give access to Europe. The squad is facing a heart-stopping final match. With the domestic league over, some are self-critical about the future.