Wolves Land
Resistencia
After fleeing from a failed robbery in Portugal, brothers César and Román Bravo return to their homeland to hide from justice and to start a new life.
The Bravo brothers, with Jean Marie's help, are able to set off the spring, but after taking water from it, the town spring dries and chaos breaks out; Lobo manages to tempt Román.