After a personal tragedy, 18-year-old Javi starts university determined to follow a list to bring order to his life and control his anxiety. But with his new friends at the dorm, he discovers that neither love nor friendship can be planned. Amid chaos, dark humor, and unexpected experiences, he embarks on a journey of self-discovery.