Pää pinnalla
Virta
Kylen, Bronten ja Codyn täytyy selvitä COVID-19-suluista ja ainutlaatuisista harjoittelurajoituksista valmistautuessaan Tokion olympialaisiin.
Uintiyhteisö on taas yhdessä vuoden eristyksen jälkeen. Konkariurheilijat Kyle ja Bronte taistelevat aikaa vastaan ja joutuvat etenemään vammojen ehdoilla, kun noviisi Cody saa lupaavan alun.