100 000 dollarin selviytymiskisa
Loput seitsemän joukkuetta kamppailee Fiordlandin äärimmäisen haastavassa maastossa. Joukkuetovereiden välillä alkaa syntyä kitkaa.
Team Orange menettää jälleen karttansa, mikä lisää kitkaa joukkueen sisällä. Lisäksi Team Bluehun kohdistuu lisää painetta.
Jäljellä on neljä joukkuetta ja paine päästä jäljittäjiltä karkuun on suurempi kuin koskaan. Riita johtaa katastrofaalisiin seurauksiin.