Alien: Covenant
Ridley Scott returns to the universe he created, with ALIEN: COVENANT, a new chapter in his groundbreaking ALIEN franchise. The crew of the colony ship Covenant, bound for a remote planet on the far side of the galaxy, discovers what they think is an uncharted paradise but is actually a dark, dangerous world. When they uncover a threat beyond their imagination they must attempt a harrowing escape.