Dave Buznik (Adam Sandler) is usually a mild-mannered nonconfrontational guy. But after an altercation aboard an airplane, he is remanded to the care of an anger-management therapist, Dr. Buddy Rydell (Jack Nicholson), who could probably use a little anger management himself.