Aporia
Since losing her husband in a drunken driving accident, Sophie struggles to manage crippling grief, a full-time job and the demands of parenting her devastated teenage daughter. When a former physicist reveals that he's been building a time-bending machine that could restore her former life, Sophie soon faces an impossible choice and unforeseeable consequences.