Astro Boy
In futuristic Metro City, a brilliant scientist named Tenma builds Astro Boy, a robotic child with superstrength, X-ray vision and the ability to fly. Astro Boy sets out to explore the world and find acceptance, learning what being human is all about in the process. Finding that his friends and family in Metro City are in danger, he uses his incredible powers to save all that he loves.