Atomic Blonde
The crown jewel of Her Majesty's Secret Intelligence Service, Agent Lorraine Broughton (Theron) is equal parts spycraft, sensuality and savagery, willing to deploy any of her skills to stay alive on her impossible mission. Sent alone into Berlin to deliver a priceless dossier out of the destabilized city, she partners with embedded station chief David Percival (James McAvoy) to navigate her way through the deadliest game of spies.