Bowfinger
On the verge of bankruptcy and desperate for his big break, aspiring filmmaker Bobby Bowfinger (Steve Martin) concocts a crazy plan to make his ultimate dream movie. Rallying a ragtag team that includes a starry-eyed ingénue (Heather Graham), a has-been diva (Christine Baranski) and a film studio gofer (Jamie Kennedy), he sets out to shoot a blockbuster featuring the biggest star in Hollywood, Kit Ramsey (Eddie Murphy) -- only without letting Ramsey know he's in the picture.