Crackie
Seventeen-year-old Mitsy dreams of ditching her harsh-tongued grandmother, who's raised her since she was four, by running off to find the mother who deserted her. But when her mom turns up unexpectedly and wreaks havoc in their lives, Mitsy is forced to decide whether the woman who raised her is her enemy, or her strongest ally.