Disco's Revenge
DISCO'S REVENGE is a pulsating, experiential deep dive into the very soul of disco music and its enduring impact across genres and history, told by the people who created it, nurtured it, and in turn, discovered themselves on the dance floor. It isn’t just about why disco matters—but why, in these divisive times, disco matters more than ever.