Forbidden Fruits
In Forbidden Fruits, Free Eden employee Apple (Lili Reinhart) secretly runs a witchy femme cult in the basement of the mall store, with fellow fruits Cherry (Victoria Pedretti) and Fig (Alexandra Shipp). While on the surface promoting empowerment and community, the group maintains a hierarchy built on devotion and control, reinforced during their after hours rituals. When a new hire, Pumpkin (Lola Tung), begins to question the group’s performative sisterhood, relationships within the fruits start to fracture. As power dynamics shift, and loyalties are tested, cracks form within the coven, exposing bloody secrets, suppressed resentments, and a darker undercurrent that pushes the group toward an increasingly violent and dangerous reckoning.