Getting Played
Vivica A. Fox, Carmen Electra and Stacey Dash star as three smart and sexy friends fed up with being played by the men in their lives. To prove that all men are predictable and easily seduced, this hot trio decides to play by a new set of rules. They enter into a wild contest of seduction to convince one lucky man that he's living a dream . . . but what the girls don't realize is that their mark is onto their game and he's got a few plays of his own.