Halloween
It's been 40 years since Laurie Strode survived a vicious attack from crazed killer Michael Myers on Halloween night. Locked up in an institution, Myers manages to escape when his bus transfer goes horribly wrong. Laurie now faces a terrifying showdown when the masked madman returns to Haddonfield, Ill. -- but this time, she's ready for him.