Heal
Director Kelly Noonan Gores’ Heal takes us on a scientific and spiritual journey where we discover that our thoughts, beliefs, and emotions have a huge impact on our health and ability to heal. We have more control over our health and life than we have been taught to believe. Featuring Deepak Chopra M. D. , Bruce Lipton Ph. D. , Michael Bernard Beckwith, Anita Moorjani, Gregg Braden, Dr. Joe Dispenza and more.