Heights
Isabel (Elizabeth Banks), an aspiring photojournalist who pays her bills with weddings jobs, is unsure about her upcoming wedding to Jonathan (James Marsden), a Jewish lawyer. Her mother, Diana (Glenn Close), an Oscar-winning actress, is becoming increasingly unhappy in her open marriage and has begun flirting with a much younger actor, Alec (Jesse Bradford). Over a 24-hour period, Isabel, Diana and the people around them are forced to reevaluate their lives and their relationships.