Mercury Rising
"Mercury Rising" stars Bruce Willis as Art Jeffries, a renegade FBI agent who combats ruthless federal agents to protect Simon (Miko Hughes), a 9-year-old autistic boy who has cracked the government's new unbreakable code. He can read MERCURY, the most advanced encryption code yet created, as easily as other kids read English. This ability renders the new billion-dollar secret code vulnerable, especially if enemies of the United States should learn of Simon's abilities and capture him.