Mission: Impossible
When U.S. government operative Ethan Hunt (Tom Cruise) and his mentor, Jim Phelps (Jon Voight), go on a covert assignment that takes a disastrous turn, Jim is killed, and Ethan becomes the prime murder suspect. Now a fugitive, Hunt recruits brilliant hacker Luther Stickell (Ving Rhames) and maverick pilot Franz Krieger (Jean Reno) to help him sneak into a heavily guarded CIA building to retrieve a confidential computer file that will prove his innocence.