Monty Python: Almost the Truth
Monty Python: Almost the Truth is a 2009 television documentary series in six parts that covers 40 years of the surreal comedy group Monty Python, from Flying Circus to present day projects such as the musical Spamalot. The series highlights their childhood, schooling and university life, and pre-Python work.