Planet 51
When astronaut Capt. Charles "Chuck" Baker lands on Planet 51, he thinks he is the first life form to set foot there. He gets the surprise of his life when he learns that it is inhabited by little green people who live in an idyllic version of 1950s America -- complete with a universal fear of alien invasion.