Reign Over Me
In Columbia Pictures' new drama Reign Over Me, two former college roommates Charlie Fineman (Adam Sandler) and Alan Johnson (Don Cheadle) run into each other years later and rekindle their friendship. Charlie, who recently lost his wife and children, has retreated from his life, while Alan is overwhelmed by his family and professional responsibilities. Their chance meeting becomes a lifeline for Charlie and Alan, both of whom are in need of a trusted friend at this pivotal moment in their lives. Reign Over Me was written and directed by Mike Binder (The Upside of Anger).