Sand and Fire
Set between 1802 and 1818, it is the epic true story of a Spanish army officer and genius conspirator. Missioned by Spain, Domingo Badia, alias Ali Bey El Abbassi will meet Lady Hester Stanhope, an English aristocrat, better known under the name of Meleki, and they will live together an extraordinary destiny which will upset the Middle East.