That Old Feeling
Molly De Mora (Paula Marshall) is getting married, with her beau being Keith Marks (Jamie Denton), a political hopeful who is running on a family values platform. Molly invites her now-divorced parents, Lilly (Bette Midler) and Dan (Dennis Farina), to the ceremony, only to see them rekindle their romance despite the fact both are remarried. Fearing a tabloid scandal that could damage Keith's candidacy, Molly sets out to stop them, but the pair have run off and aren't so easily tracked.