The Alarmist
After Tommy Hudler (David Arquette) starts working at a home security firm run by Heinrich Grigoris (Stanley Tucci), he falls for a customer, an attractive woman named Gale (Kate Capshaw). Heinrich eventually tells Tommy about a scam he operates where he breaks into the homes of his clients to demonstrate the importance of the alarms. When an incident happens at the home of Gale in which she and her teenage son, Howie (Ryan Reynolds), are harmed, Tommy suspects Heinrich may be involved.