The Game Plan
In this hilarious and heartwarming family comedy, one of the sport's toughest players ever takes on his biggest challenge yet -- fatherhood! A superstar with an ego bigger than a football field, Joe Kingman is getting ready for a run at the big championship game when the 8-year-old daughter he never knew existed shows up at his not-so-family-friendly bachelor pad. As the big game gets closer, he begins to realize the most meaningful win he can achieve is the heart of the one little fan who counts the most.