The Pest
Comedian John Leguizamo is THE PEST, a manic Miami con man who's about to become a hunter's human prey. And if you're going to be a target, it's best to be a moving target, as THE PEST proves in this hilarious high-speed hunt that careens from a neo-Nazi's private island to the party-all-the-time streets of Miami's South Beach. Crass, crude and endlessly inventive, THE PEST assumes a wild variety of ethic identities as he evades his predator with attitude intact. A totally one-of-a-kind movie.