The Santa Clause 3: The Escape Clause
Christmas cheer turns into holiday chaos when Scott Calvin, aka Santa, invites his in-laws for a visit and must, simultaneously, contend with Jack Frost's scheme to take over the North Pole. Scott, his family and Head Elf Curtis must join forces to foil the nefarious plot.