Under the Tuscan Sun
When Frances Mayes (Diane Lane) learns her husband is cheating on her from a writer whom she gave a bad review, her life is turned upside down. In an attempt to bring her out of a deep depression, her best friend, Patti (Sandra Oh), encourages Frances to take a tour of Italy. During the trip, the new divorcée impulsively decides to purchase a rural Tuscan villa and struggles to start her life anew amid colorful local characters, including the handsome Marcello (Raoul Bova).