Undercover Brother
Blasted from the past and ready to take care of business, "Undercover Brother" is recruited to infiltrate a sinister underground movement headed by The Man. Partnered with the sassy, stunning Sistah Girl, our hero must first undergo the ultimate attitude adjustment and trade in his 'fro and platforms for tennis sweaters and penny loafers. Once the transformation is complete, he's ready to take on the evil perpetrators of Operation Whitewash.