Until Death
Anthony Stowe (Jean-Claude Van Damme) is a drug-addicted detective teetering on the edge. He shows little regard for his fellow cops, ratting out a respected veteran who takes him to task shortly before he's fired. All Stowe cares about is putting away drug-dealing former cop Callahan (Stephen Rea), who is taking over New Orleans' underworld. But Callahan's henchman (Stephen Lord) puts Stowe in a coma, and after he awakens, he realizes it's more important to redeem himself and get off drugs.