Welcome to Shepherd's Bush
As The Rolling Stones were preparing to play two nights at Wembley Stadium in June 1999, their first London shows in 4 years, they announced a surprise show at London’s Shepherd’s Bush Empire for June 8, 1999. An intimate crowd of 1800 lucky fans were treated to a number of rarely heard gems over the course of 96 minutes. As Mick Jagger stated from the stage that night, “If you want to see the hits go to the big place down the road”. And as promised, the deep cuts were deep – “Melody” performed for the first time since 1977, while “Moon Is Up” was brought to the stage for the only time in the band’s live career. Sheryl Crow, who opened the show, joins the band during Honky Tonk Women.