What Goes Up
An emotionally damaged New York reporter (Steve Coogan) covers the Challenger launch, and afterward, he becomes close to a group of students whose teacher was killed in the explosion. As the kids work through their grief in passionate and often ludicrous ways, the reporter becomes entangled in their world of lies and misplaced sexual desires as they cast him as their new hero and teacher.