Smoke
When an arson investigator begrudgingly teams up with a police detective, their race to stop two arsonists ignites a twisted game of secrets and suspicions.
Tensions rise as the search for suspects begins. Michelle Calderone pumps the brakes on her personal life. Dave Gudsen gets creative.
Seemingly stalled, Gudsen and Calderone consider a new lead. Chaos ensues on a side mission. Freddy Fasano rethinks his future.
Calderone charts her own course for answers. Gudsen pitches a new path for their partnership. Freddy heads to Coop’s headquarters.
While Gudsen heads out of town for a conference, Calderone tries to track down his old partner. Freddy seeks revenge.