Be Cool
Having made the transition from gangster to movie producer, Chili Palmer (John Travolta) is ready for the next big move. Setting his sights on the music industry, Palmer enters a precarious business that has more than just temperamental musicians: Russian mobsters, rival producers and hit men are out to bring him down. From witnessing the murder of his friend (James Woods) to romancing a music executive's widow (Uma Thurman), it seems as though it might all fall apart, but Palmer has his ways.