Ganz: How I Lost My Beetle
The Volkswagen Beetle is a design classic. Celebrated by the Nazis, and championed by Hitler, the Beetle's true origins were obscured by a web of intrigue, espionage and slander. This extraordinary documentary reveals the untold story of Josef Ganz, the Jewish visionary behind one of the world's most adored cars. As relatives search for traces of Ganz's legacy, they seek to recover the genius of a man edited out of history.