Jonah Hex
Jonah Hex (Josh Brolin) is a scarred drifter and bounty hunter of last resort, a tough and stoic gunslinger who can track down anyone…and anything. Having survived death, Jonah’s violent history is steeped in myth and legend, and has left him with one foot in the natural world and one on the “other side.” His only human connection is with Lilah (Megan Fox), whose life in a brothel has left her with scars of her own. Jonah’s past is about to catch up with him when the U.S. military makes him an offer he can’t refuse: in exchange for his freedom, he must track down and stop the dangerous terrorist Quentin Turnbull (John Malkovich). But Turnbull, who is gathering an army and preparing to unleash Hell, is also Jonah’s oldest enemy and will stop at nothing until Jonah is dead. Based on the legendary character from the graphic novels, “Jonah Hex” is an epic adventure thriller about one man’s personal quest for redemption against the vast canvas of the battle between good and evil.