Pressure
In the tense 72 hours before D-Day, and with the fate of the free world hanging in the balance, PRESSURE follows General Dwight D. Eisenhower and Captain James Stagg as they face an impossible choice—launch the largest and most dangerous seaborne invasion in history or risk losing the war altogether.