Self/Less
Billionaire industrialist Damian Hale (Ben Kingsley) is master of his universe, until he encounters a foe that he can't defeat: cancer. His only hope is a radical medical procedure called "shedding," in which his consciousness is transferred to a healthy body. After the procedure, Damian, now called Edward (Ryan Reynolds), starts a new life in New Orleans, but he's plagued by disturbing images. When he delves into Edward's mysterious origin, he learns that some will kill to keep it secret.