Starbright
Aisling (Alexandra Dowling) makes a wish on a falling star that will either change or destroy her life. Archangel Raphael (John Rhys-Davies) appears, hides the star’s living light in her heart, but its power draws ruthless pursuers. Joshua (Diego Boneta), a haunted stranger, joins their flight, and together they learn the star’s true gift is the courage to hope, forgive, and love.