The Big White
Paul Barnell (Robin Williams) and his wife Margaret (Holly Hunter) are desperate and near destitute is Alaska. He’s a travel agent who thinks a dead body may be the answer to his financial problems. Having stumbled upon the victim of a recent murder, he tries to pass off his fatally wounded discovery as his long-lost brother, Raymond (Woody Harrelson) for the insurance money. Could a frozen corpse, a missing brother and a fat insurance policy help raise the money to solve his financial worries and save his wife’s sanity? It seems so until the appearance of an ambitious but skeptical insurance claims adjuster (Giovanni Ribisi), two aspiring hitmen (Tim Blake Nelson and Earl Brown) and the unexpected return of Paul’s brother.