The Unrestricted War
Acclaimed virologist Jim Conrad and his Chinese wife, leading a biotech venture in China, are unexpectedly arrested by military secret agents in Beijing. He is threatened with the task of stealing a viral sample from his former laboratory, and the situation rapidly turns worse when people begin to fall ill.