Whoosh!: Roger Glover and Bob Ezrin in Conversation
This documentary offers a special insight into the development process of Deep Purple's 21st studio album “Whoosh!”. Filmed in November 2019, “Whoosh! - Roger Glover and Bob Ezrin in Conversation” follows Deep Purple bassist Roger Glover and legendary producer Bob Ezrin (Alice Cooper, Pink Floyd) into the British Grove Studios in London where they share anecdotes and background information about Deep Purple's 21st studio album “Whoosh!”.