Widow’s Bay
The mayor of a New England town resolves to turn it into the next tourist hot spot, despite local warnings that it’s cursed.
Welcome to Widow’s Bay!
We hope you enjoyed the three-hour ferry to New England’s best-kept secret! Ignore the warnings about the fog. Everything’s fine.
The history of Widow’s Bay is a beautiful tale of marriage, loyalty, and a love that endures beyond lifetimes. That’s all.