13 Police Forces
S1, E1: In the late 1950s on Jersey, a masked attacker terrorised residents with rapes and assaults. Decades later, child abuse cases rose while police failed to act. In the 2000s, a new police chief uncovered efforts by high officials to bury the case, fueling suspicions that "Jersey's system" was complicit.